0
0

سوالات متداول

کاربرد سوالات متداول :

کاربران همواره در استفاده کردن از سایت دچار سوالات متدوال میشوند. سوالات متداول یعنی آن دسته از مشکلات و سوالاتی که بسیاری از کاربران با آن رو به رو شده و از آن رنج برده اند. تیم آموزشگام نیز در جهت رفاه حال کاربران، بخش سوالات متداول را پیاده سازی کرده است. چنانچه مشکل یا سوال به وجود آمده در ذهن شما در میان سوالات متداول نمیباشد، میتوانید از طریق ثبت تیکت یا تماس با ما اقدام به برقرای ارتباط مستقیم با آموزشگام کنید. همواره منتظر انتقادات و پیشنهادات سازنده شما خواهیم بود.

بسیاری از مشکلاتی که در سایت ها به وجود می آیند، حاصل دانلود نشدن درست برخی فایل های مورد نیاز برای نمایش سایت میباشند. اولین و مهمترین قدمی که پس از برخورد به یک مشکل در هر سایتی باید بردارید، رفرش کردن صفحه میباشد. پس در صورت برخورد به انواع متعددی از مشکلات، با استفاده از کلید میانبر های Ctrl + F5 صفحه را یک بار رفرش کرده تا در صورت دانلود ناقص، فایل ها مجددا بارگیری شوند. این روش برای رفع بسیاری از مشکلات سایت های مختلف از جمله وب سایت آموزشگام مثمر ثمر خواهد بود.

به دلیل استفاده از سرور های ایرانی، در صورت متصل بودن به VPN یا همان نرم افزار های تغییر IP در ویندوز، سرعت سایت برای مرور مطالب و دوره های آموزشی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. در جهت بهبود سرعت لود صفحات سایت و مرور سریع تر مطالب، خواهشمندیم از اتصال به نرم افزار های تغییر IP در زمان استفاده از سایت آموزشگام خود داری کنید. علاوه بر این مسئله، استفاده از اینترنت مرغوب نیز سبب بالارفتن حداکثری سرعت Load هر سایتی خواهد شد.

پس از ثبت نام در دوره های رایگان یا خریداری کردن دوره های غیر رایگان سایت آموزشگام، از بخش داشبورد کاربری و مسیر زیر میتوانید به دوره ثبت نام شده دسترسی پیدا کنید :

داشبورد کاربری -> دوره های آموزشی -> انتخاب دوره مدنظر و زدن دکمه شروع یادگیری -> مراجعه به آخرین بخش دوره تحت عنوان : دانلود دوره

به دلیل کاهش حجم و فشرده سازی منحصر به فرد فایل ها که سبب کاهش حجم 90 درصدی فایل ها و ویدیو ها میشود، برخی از پلیر ها ممکن است صدای ویدیو ها را پخش نکنند. راه حل این مشکل استفاده از پلیر های قدرتمندی است که با اکثر فرمت های صوتی و تصویری سازگاری دارند. پیشنهاد آموزشگام، PotPlayer ( پخش کننده ای بسیار قدرتمند و حرفه ای با پشتیبانی از زبان فارسی ) میباشد. جهت دانلود این پلیر میتوانید از این لینک (+) اقدام کنید.

ویدیو های آموزشگام با کیفیت 1080 ضبط و منتشر میشوند. این بدان معناست که آموزشگام همواره با کیفیت ترین ویدیو های آموزشی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. منتها ممکن است در برخی از صفحات نمایش، کیفیت ویدیو ها افت زیادی پیدا کند. این مشکل میتواند به دلیل نصب نبودن درایور کارت گرافیک یا پایین بودن رزولوشن و کیفیت صفحه نمایش سیستم شما باشد. تیم آموزشگام به کاربران اطمینان میدهد که ویدیو های منتشر شده از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار هستند. پس چنانچه دچار افت کیفیت شده اید، حتما از نصب بودن کارت گرافیک سیستم خود و نیز بالا بودن کیفیت صفحه نمایش اطمینان حاصل کنید.

در بخش پادکست های آموزشگام، شما خواهید توانست به صورت آنلاین به پادکست های آموزشی گوش فرا دهید. ممکن است در ابتدای ورود به صفحه مربوط به یک پادکست، چند ثانیه ای ( حداکثر 10 ثانیه ) طول بکشد تا فایل صوتی پادکست برای شما مهیا شده و آماده پخش شود. پس مشکلی وجود نداشته و کمی صبر میتواند این مشکل را حل کند. استفاده از اینترنت مرغوب و پرسرعت یک مزیت بسیار خوب در این زمینه محسوب خواهد شد.

چنانچه در هنگام ورود به صفحه معرفی دوره از VPN استفاده کنید، احتمال منقضی شدن لینک ویدیوی معرفی دوره و عدم نمایش ویدیو افزایش پیدا خواهد کرد. جهت رفع این مشکل، دسترسی خود به نرم افزار های تغییر IP را قطع کرده و یک بار صفحه معرفی دوره را رفرش ( Refresh ) کنید. با این کار مشکل شما رفع خواهد شد.

در سایت آموزشگام زمینه برای ارتباط آنلاین با پشتیبانی سایت فراهم شده است. اما از آنجایی که پشتیبان نیز نیروی انسانی بوده و ممکن است همواره در دسترس نباشد، برای راحتی خاطر کاربران بخش ثبت تیکت نیز در پنل کاربری تعبیه شده است. از بخش ثبت تیکت میتوانید برای ثبت درخواست ها، مشکلات، پیشنهادات و سوالات مختلف خود استفاده کنید. علاوه بر راهکار های فوق، از قسمت تماس با ما نیز میتوانید با پشتیبانی آموزشگام در ارتباط باشید.

سوالات متداول